جستجو
فیلتر ها
بستن

نقاب آفتابگیراسپرت

نقاب آفتابگیراسپرت نوع پارچه استفاده شده دراین نقاب آفتابگیراسپرت ازپلیستر است وبا آستری تترون و نقاب که مناسب این شکل ازنقاب آفتابگیراسپرت که در عکس مشخص شده نقاب آفتابگیر تابستانی دارای لبه جمع شونده است که به شما امکان می دهد پوشش را مطابق با نیاز خود تنظیم کنید. با حفظ ظاهری شیک، نور خورشید را از چشمان خود دور نگه دارید. محافظت در برابر اشعه ماوراء بنفش: ساخته شده با مواد محافظ در برابر اشعه ماوراء بنفش، این گیره ها محافظت قابل اعتمادی در برابر آفتاب برای صورت شما ایجاد می کنند. آنها به طور موثری از پوست شما در برابر اشعه های مضر UV محافظت می کنند و به شما این امکان را می دهند تا با خیال راحت از فعالیت های خارج از منزل لذت ببرید.
تاریخ تحویل: به واسته-پست پیشتاز2الی4روز-تیپاکس2الی3روز-شهرتهران اسنپ2الی4ساعت
تولید کننده: فروشگاه کلاه قاسمی
*
3,500,000 ریال

نقاب آفتابگیراسپرت

قابل تنظیم: نقاب آفتابگیردارای یک بند قابل تنظیم است می توان آن را به راحتی تنظیم کرد تا اندازه های مختلف سر را در خود جای دهد و یک تناسب سفارشی و راحت برای پوشیدن در تمام روز فراهم کند.از سایز 55الی60 سانتی مترقابل استفاده است
همه کاره برای فعالیت در فضای باز: چه در ساحل استراحت کنید، چه گلف یا تنیس بازی کنید یا برای دویدن بروید، این نقاب آقتابگیر همراهی عالی هستند.که در برابر نور خورشیدازشمامحافظت می کنند در حالی که حداکثر راحتی را در طول فعالیت های شما ارائه می دهند.
طراحی شیک و کاربردی: ترکیبی از سبک و عملکرد، این نقاب آفتابگیر برای ارتقای ظاهر شما در فضای باز طراحی شده اند. این یک هدیه بسیار خوب برای دوستان، مادران، همکاران در تابستان، بهار، پاییز، روز ولنتاین، روز مادر است.
شیک و مناسب افراد خوش پوش جنس عالی ,دوخت مناسب , سبکی, خوش فرمی از دیگر خصوصیات این نقاب آفتابگیراسپرت می باشند آفتابگیراسپرت می باشند

 

 

مشخصات محصول
نام ویژگیمقدار ویژگی
خاصیتمد روز
رنگسیاه
نوع پارچهپلی استر
خاصیتضد آفتاد
برچسب های محصول